Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv....


Husk at glemme bagateller. Husk at nemme hvad det gælder. Husk at elske, mens du tør det. Husk at leve, mens du gør det.

Tell me, and I may forget.
Show me and I may remember.
Involve me, and I will understand!

For øyeblikket dreier alle mine anstrengelser seg om én ting: å overvinne kjedsomheten. Det er det eneste jeg tenker på dag og natt. Er det en umulig oppgave hvis man setter alt inn på det? Du forstår, jeg vil se hva som finnes på den andre siden av kjedsomheten.

Spis deg halvmett, drikk deg halvfull, og du lever et århundre


tirsdag 5. mars 2013

Dag 2

Det er tirsdag og dag 2 i mitt nye liv! Føler allerede at dietten virker; ikke bare har jeg gått ned over 2 kg (faktisk!!), men prikkingen og stivheten jeg bruker å ha i fingrene om morgenen var der ikke i dag! :) Herlig!

Dette er dagens frokost btw! Omelett, salat, agurk og tomat! Nam!



Lunsjen i dag besto av "vegetarisk pai" uten noe til. Gleder meg til jeg får lønn og får kjøpt inn litt grønnsaker, tror jeg kan trenge litt ekstra grønnsaker til de forskjellige måltidene særlig når jeg er på jobb. Kan bli litt lite føde uten, særlig den første tiden til sultfølelsen forsvinner.

Sitter og skal planlegge møtet Konsernklubben skal ha fra 10. til 12. mars. Det blir hovedsaklig mandagen som går bort på møtevirksomhet, men tirsdagen skal da også brukes til noe konstruktivt. Så er det bare for meg å gruble ut hva som skal skje når. Frode fra Handel og Kontor kommer mandagen, så da vet jeg det blir noe konstruktivt i alle fall. Regner med jeg skal få hamret resten av dagene også. Bare vent og se!

Skulle lage meg en "skikkelig" middag i dag, men fikk en telefon som varte og varte så det ble ingenting av. Det ble en meget forsinket kyllingsuppe etter at vi kom hjem fra treningen som mormoren min var på. Jeg lurer på om jeg skal lage meg en god omelett til kvelds? Tror det blir lite med bare suppen...

Jepp, det ble en nyyyydelig omelett! Sammen med salat ble det skikkelig mettende! :)

Nå er det derimot tid får senga og den laaaang blund! :) I morgen er jeg en dag nærmere møtet i konsernklubben. Er stort sett ferdig med det jeg skal forberede, men har litt som jeg skal gjøre unna på lørdagen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar