Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv....


Husk at glemme bagateller. Husk at nemme hvad det gælder. Husk at elske, mens du tør det. Husk at leve, mens du gør det.

Tell me, and I may forget.
Show me and I may remember.
Involve me, and I will understand!

For øyeblikket dreier alle mine anstrengelser seg om én ting: å overvinne kjedsomheten. Det er det eneste jeg tenker på dag og natt. Er det en umulig oppgave hvis man setter alt inn på det? Du forstår, jeg vil se hva som finnes på den andre siden av kjedsomheten.

Spis deg halvmett, drikk deg halvfull, og du lever et århundre


onsdag 6. mars 2013

Dag 3

I dag blir det stort sett ett sammendrag av dagen; har vært på jobb og skal bare hive i meg litt mat før jeg hiver meg i senga igjen. Skal opp kl 07:30 i morgen igjen, så må "forte meg å sove"!

Til brunsj i dag hadde jeg deilig omelett, på jobb ble det 2 poser med "vegetarstappe". Metter best den, synes jeg. :)

Til middag/kvelds blir det omelett igjen. Den er så grei å lage til og så er den så himla god! :)

Kjenner forresten at jeg må huske å drikker mer når jeg er på jobb. Er utrolig flink hjemme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar