Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv....


Husk at glemme bagateller. Husk at nemme hvad det gælder. Husk at elske, mens du tør det. Husk at leve, mens du gør det.

Tell me, and I may forget.
Show me and I may remember.
Involve me, and I will understand!

For øyeblikket dreier alle mine anstrengelser seg om én ting: å overvinne kjedsomheten. Det er det eneste jeg tenker på dag og natt. Er det en umulig oppgave hvis man setter alt inn på det? Du forstår, jeg vil se hva som finnes på den andre siden av kjedsomheten.

Spis deg halvmett, drikk deg halvfull, og du lever et århundre


fredag 8. mars 2013

Dag 5

Det er i grunnen ganske utrolig, men nå har vi unnagjort enda ei arbeidsuke! Skjønner det ikke, men tiden flyr avgårde! Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker det, det må jeg innrømme! Men, det er ikke noe hverken jeg eller du kan gjøre noe med, så da får vi bare leve med det og la oss bli dradd med i tiden...

Av en eller annen grunn har jeg lørdagsfølelse i dag. Vet ikke hvorfor, mulig fordi jeg var fri kl 15? Ikke vet jeg, men sitter og stresser over alt jeg ikke har fått gjort før jeg drar til byen og Rica Parken i morgen. Men så skal jeg jo ikke dit før søndag... ja, ja...

I dag var jeg flink og fikk i meg en suppe før jeg dro på jobb. Utrolig, siden jeg begynte kl 7 i dag. Men, så spiste jeg ikke før i halv 1 tiden igjen. Fy meg! Da spiste jeg også suppe, samt at jeg kjøpte meg en Atkins bar. Er ikke sikker på om jeg kan spise de, men siden det er lavkarbo, så satser jeg på at jeg ikke gjorde noe altfor ille? Da jeg kom hjem lagde jeg meg en omelett (skinke), men må innrømme at ost og gressløk er best! Sitter og lurer på om jeg skal lage meg en brownie til kvelds? Er ikke akkurat godtesyk, men merker det er fredag og at jeg har lyst på rødvin! *sukk*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar